Regulamin
- Home
- Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdującego się pod adresem https://krepa.pl, zwanego dalej „Sklepem”.
- Sklep internetowy prowadzony jest przez Anna Krepa , NIP: 896-16-20-564, z siedzibą w Ozorzycach (55-010) przy ul. Czereśniowej 28.
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnień do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Brak akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu uniemożliwia korzystanie ze Sklepu i nabycie Produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
§2 RODZAJE I ZAKRES DZIAŁALNOŚCI SKLEPU
- Za pośrednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż galanterii, na odległość za pomocą sieci Internet.
- Oferowane przedmioty są nowe, produkowane w Polsce.
§3 ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami Regulaminu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych i poprawnych danych osobowych.
- W celu uniknięcia zagrożeń typowych dla zakupów w sieci internet Sprzedawca zaleca, aby Klienci dokonujący zakupów w sklepie internetowym, korzystali z zaktualizowanego programu antywirusowego, przeglądarki internetowej, oraz systemu operacyjnego.
§4 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Informacje zamieszczone na stronie Sklepu, w tym opisy, parametry i ceny produktów, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Przed potwierdzeniem zakupu Sklep udostępnia Klientowi informacje o:
- cechach i opisie produktu,
- łącznej cenie wraz z podatkami i kosztami dostawy,
- sposobie i terminie płatności,
- sposobie i terminie realizacji zamówienia.
- Zamówienie składa się poprzez formularz dostępny na stronie Sklepu po kliknięciu przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, podając:
- imię i nazwisko lub nazwę firmy, NIP,
- adres e-mail, numer telefonu,
- adres dostawy.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i warunków zakupu.
Umowa zostaje zawarta w chwili dokonania płatności po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. - Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po automatycznym potwierdzeniu przez Sklep.
- Sklep może wstrzymać realizację zamówienia w przypadku wątpliwości co do poprawności danych – wówczas kontaktuje się z Klientem w celu ich wyjaśnienia. W razie braku dostępności produktów Klient decyduje o częściowej realizacji lub anulowaniu zamówienia.
- Klient i Sklep są związani ceną obowiązującą w chwili złożenia zamówienia.
- Dowód zakupu (faktura elektroniczna) przesyłany jest e-mailem.
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji e-mail dotyczących realizacji zamówienia i zmian Regulaminu. Informacje handlowe i promocyjne wysyłane są wyłącznie za odrębną zgodą Klienta.
§5 CENY I PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny są podane w złotych polskich (lub innej wskazanej walucie) i zawierają podatek VAT.
Cena w koszyku przed złożeniem zamówienia obejmuje wybrany koszt przesyłki. - Dostępne formy płatności: Przelewy24, PayPo, karta płatnicza oraz przelew tradycyjny. Termin płatności: 3 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia.
- Sklep nie oferuje możliwości płatności przy odbiorze (za pobraniem)
§6 DOSTAWA I ODBIÓR
- Sklep oferuje dostawę przesyłką kurierską na adres wskazany przez Klienta.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy w wybranym systemie płatności, uiszczonej przez Klienta ceny sprzedaży i kosztów przesyłki oraz po pomyślnej weryfikacji zamówienia przez Sprzedawcę.
- Towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
- O koszcie dostawy Produktów Klient jest informowany w procesie składania zamówienia. Koszt dostawy pokrywa Klient. Koszty wysyłki określone są również w zakładce „Wysyłka”.
- Przy zamówieniu kilku produktów są one pakowane zbiorczo.
- Ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi na Klienta z chwilą jego wydania.
W momencie wysyłki zamówienia Klient otrzyma drogą elektroniczną (na wskazany adres e-mail) potwierdzenie nadania przesyłki. - W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności, gdy może dojść do opóźnienia w dostawie Produktu, czas realizacji zamówienia jest dodatkowo potwierdzony przez pracownika Sklepu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
- Przewidywany czas dostawy dla zamówień krajowych wynosi zazwyczaj 1–2 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki i może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
- Przy odbiorze przesyłki Klient zobowiązany jest w obecności kuriera dokładnie sprawdzić:
- kompletność zawartości przesyłki,
- stan opakowania zewnętrznego,
- stan zamówionego Produktu.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisanych przez Klienta i kuriera.
§7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny.
- Po odstąpieniu od Umowy Klient ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy Produkt z oryginalnie wszytymi metkami, nieużywany i czysty, pozbawiony zapachu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail lub adres korespondencyjny Sprzedawcy.
- Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym obejmujące koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w ramach dostawy towarów dostępny w Sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy ze Sklepem.
- Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. Zwrot środków nastąpi do 14 dni od dnia zarejestrowania przez magazyn przesyłki ze zwrotem.
- Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia Produktu w przypadku: zwrotu uszkodzonego Produktu, zwrotu dokonanego po upływie ustawowego terminu, dostarczenia Produktu niekompletnego lub noszącego ślady użytkowania, zapachów lub zabrudzeń.
- Przyjmowane są wyłącznie przesyłki kurierskie lub paczki Poczty Polskiej wysłane na prawidłowy adres korespondencyjny Sprzedawcy.
- Sprzedawca nie przyjmuje Produktów odesłanych: listem, listem poleconym, przesyłką za pobraniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym paragrafie odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.).
- Nieodebranie zamówionego produktu przez Klienta nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, odstąpienie od umowy wymaga złożenia Sprzedawcy wyraźnego oświadczenia.
- W przypadku nieodebrania przesyłki Sprzedawca kontaktuje się z Klientem i wyznacza dodatkowy termin na odbiór lub ustalenie ponownej wysyłki.
- Jeżeli Klient nie odbierze produktu w wyznaczonym dodatkowym terminie, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży, o czym poinformuje Klienta. W takiej sytuacji Sprzedawca dokonuje zwrotu wpłaconej kwoty, pomniejszonej o poniesione koszty pierwotnej wysyłki oraz koszty zwrotu przesyłki, wynikające z niewykonania przez Klienta obowiązku odbioru zamówienia.
§8 REKLAMACJE
- Reklamacje należy składać na adres e-mail Sprzedawcy. Przed wysłaniem Klient zobowiązany jest do wcześniejszego kontaktu telefonicznego bądź mailowego z Usługodawcą.
- Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z elektronicznym dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym na adres e-mail Sprzedawcy.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- Sprzedawca może dokonać wymiany zamiast naprawy lub naprawy zamiast wymiany, jeżeli sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy do zrealizowania albo wiązałby się z nadmiernymi kosztami. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z umową.
- Koszty naprawy lub wymiany produktu ponosi Sprzedawca. Klient zobowiązany jest udostępnić produkt w celu jego odbioru, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.
- Klient może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy:
- Sprzedawca odmówił lub nie doprowadził produktu do zgodności z umową,
- brak zgodności z umową występuje nadal, mimo prób doprowadzenia produktu do zgodności,
- brak zgodności jest istotny i uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy,
- z okoliczności wynika, że produkt nie zostanie doprowadzony do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności z umową jest nieistotny.
- Reklamację można złożyć w formie:
- pisemnej, przesyłając zgłoszenie pocztą na adres korespondencyjny Sprzedawcy,
- elektronicznej, przesyłając zgłoszenie na adres e-mail Sprzedawcy
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w tym rodzaj i datę wystąpienia wady/braku zgodności, żądanie doprowadzenia produktu do zgodności z umową (wymiana, naprawa) lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, dane kontaktowe Klienta.
- Klient powinien odesłać reklamowany produkt wraz z wydrukowanym formularzem reklamacji na adres wskazany przez Sprzedawcę. Dołączenie dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może przyspieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
- W przypadku żądania obniżenia ceny Klient podaje kwotę, o którą cena ma zostać obniżona.
- Produkty wykonane ze skóry naturalnej oraz elementy metalowe mogą w trakcie użytkowania ulegać naturalnym zmianom, takim jak zarysowania, przetarcia, zmiana koloru czy zmiękczenie materiału. Zjawiska te nie stanowią wady produktu, lecz są właściwościami naturalnymi materiałów wynikającymi z eksploatacji.
Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę reklamowanego produktu. - W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do Klienta w rozsądnym terminie.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji produkt zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem decyzji.
§9 INFORMACJE O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
- Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe były należycie chronione. Mając na uwadze powyższe oraz obowiązujące przepisy prawa, działając na podstawie art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119/1) – zw. dalej – RODO – uprzejmie informujemy, że: Treść niniejszego regulaminu oraz zawartość strony internetowej www.krepa.pl stanowią przedmiot prawa autorskiego i są chronione przez prawo autorskie, oraz prawo własności intelektualnej. Jakiekolwiek pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, przesyłanie lub dystrybuowanie w jakikolwiek sposób treści, obrazów, opisów ze strony www.krepa.pl bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.
- Wszelkie informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych Klientów, zbieranych i przetwarzanych w Sklepie i korzystaniem z usług świadczonych przez Administratora w ramach Sklepu, znajdują się w Polityce Prywatności
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2026
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.